Welcome to myHPAfamily blog!

Terima kasih di atas kunjungan anda ke dalam blog kami ini. Dari hanya sebagai pengguna produk HPA, kini kami libatkan diri dalam pelbagai altiviti kemasyarakatan setempat bersama HPA. Kami berbesar hati jika anda dapat melanggan kandungan blog ini melalui email atau RSS. Maklum balas dan komen yang positif kami amat hargai demi memperbaiki blog dan perkidmatan kami ini. Selamat melayari kandungan blog ini dan juga menyertai pelbagai aktiviti yang terdekat ini! .

Selamat Membaca!

Jadual PJS Abdullah Abdul Rahim

Borang Pra-Pendaftaran

Ruangan A: Pendaftaran Keahlian Warga HPA

1) Nama:
2) Alamat Email:
3) No Kad Pengenalan:
4) Jantina: Lelaki
Wanita
5) Bangsa Melayu
Cina
India
dan lain-lain
6) Taraf Perkahwinan: Bujang
Berkahwin
7) No Akaun Bank Islam (jika ada):
8) Alamat Surat Menyurat:
9) No Telefon:
10) Nama Pasangan:
11) No Kad Pengenalan Pasangan:
12) Nama Pewaris: (Pewaris yang akan mewarisi bonus anda)
13) No Kad Pengenalan Pewaris:
14) Bayaran RM 30 untuk seumur hidup kepada: CIMB :01180063391528
Maybank:114262350923
Cash on Delivery

Ruangan B: Pendaftaran Program-Program Anjuran Komuniti HPA Wangsa Maju

15) Program Ingin Disertai: Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC)26&27 Febuari 2011
Kursus Pembetulan Tulang Belakang 2011
Kursus Bekam 2011
16) Nama Peserta:
17) No Telefon:
18) No Kad Pengenalan:
19) No Pengedar Bertauliah: (jika ada)
20) Bayaran RM50 setiap kursus kepada: (untuk Kursus Sahaja) CIMB :01180063391528
Maybank:114262350923
Cawangan HPA Wangsa Maju
21) Bayaran RM160 untuk hadir PBC kepada: CIMB :01180063391528
Maybank:114262350923
Cawangan HPA Wangsa Maju

Thursday, March 26, 2009

Minyak But-But


Melihat daripada undian yang dibuat mencari produk yang popular, di dapati Kopi Radix dan Ubat Gigi Herba mendapat undian tertinggi (seperti yang dijangka). Agak memeranjatkan Minyak But-but tidak langsung di undi. Ini kerana kami juga menggunakan minyak but-but ini dalam kehidupan seharian. Justeru itu kesempatan ini, izinkan kami menerangkan kepentingan minyak but-but keluaran HPA Industries Sdn Bhd.

Menurut mereka, minyak but-but mengandungi ramuan lebih dari 100 jenis herba, termasuk jenis tumbuhan yang kebiasaannya digunakan oleh burung but-but untuk menbuat sarangnya.

Antara kelebihan Minyak But-but adalah:

Sebagai Minyak Urutan,Mengubati Sengatan Serangga, Luka-luka Kecil, Terkena Air Panas, Melecur. Dengan kata lain ia disapu di bahagian luaran badan. Botol Minyak but-but ini pun mudah di bawa kemana-mana. Mudah cerita ia mengantikan minyak gamat ke , minyak kapak ke, minyak angin ke..dan macam-mcam minyak yang lain.

Ayahanda kami PJS Abdullah Abdul Rahim menggunakan minyak But-but ini sebagai rawatan urutan kaki ketika beliau menjalankan urutan kepada sesiapa yang ingin mendapatkan rawatan urutan kaki ini. Bagi sesiapa yang ingin mengetahui atau ingin merasai urutan kaki, sila hubungi ayahanda kami.Gerenti puas hati..

Ketika mengandungkan Eiymann, suami kerap gunakan minyak but-but ini untuk mengurut/mengosokkan di bahagian kaki. Ye lah kaki membengkak ketika mengandungkan, tak gitu?

Ketika Eiymann masih bayi lagi, kami juga menggunakan minyak but-but ini sebagai urutan bayi (baby massage) di keseluruhan badannya. Senang hati kami, ye lah menggantikan minyak jo**son&jo**son ( remember to boikot the palestine killer). Tiada masalah pun, bayi tak menangis.

Kepada ada sesiapa ada masalah kembung perut, gastrik ke, yele lambat makan ke, so perut pun dah masuk angin kan, sapukan minyak but-but dibahagian perut secara memutar. Untuk mempercepatkan proses pemecah angin di perut , makan herba tuju angin bersama. Anda akan mendengar dengan sendirinya angin di perut meletup-letup.

Selain itu khasiat yang dinyatakan oleh HPA ini adalah tulang patah cepat sembuh, kepada pesakit darah tinggi/stok, sapukan kebahagian leher dan bahagian yang terasa kesemutan dan lumpuh. Selain itu mengubati kanak-kanak yang sering kencing malam atau bayi yang kerap menangis di waktu malam, gunakan lah minyak but-but ini.

Ha kepada para suami/isteri dan wanita yang menopause, minyak but-but ini juga mengatasi masalah sakit puan atau sakit tuan..Sendiri mau agak lah..

Harga pengguna biasa RM10 , kalau dah jadi ahli RM8 je..utk 75ml.

2 comments:

ACHIK AIDIK'S ABDULLAH said...

Salam Ziarah...saya student UMS sangat inginkan minyak But-but.Tapi di sini susah mau dapat, macam mana 2 ya?

Mohd Nazrin bin Mohd Yassin , Siti Hajar Abdullah said...

Achik Aidik's Abdullah,

Di Sabah ada cawangan HPA berdekatan. Lihatlah di http://www.hpa.com.my/09/cawangan.html untuk senarai cawangan di seluruh Malaysia. Walau bagaimanapun ada kalanya anda berada jauh di Sabah kemungkinan bebarapa produk sukar atau lambat sampai di sana.

Kami boleh post produk ini kesana, tiada masalah.

Blog Widget by LinkWithin